Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості покупець може здійснити повернення товару проінформувавши по контактному номеру телефону (050) 333 77 40 бо по каналу директ на офіційній сторінці в Instagram two_moms_ (https://www.instagram.com/two_moms_/) про повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання (ношення) одягу споживачем: потертостей, плям тощо,
- збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
- збережені всі ярлики та маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- відсутні сліди користування.
Повернення відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій точці за адресою: 65062, м.Одеса, пл. 10-го квітня, 1, офіс 4.
Нова пошта: м. Одеса, Відділення №118, просп. Шевченка 27. Отримувач Любошець Діана Ваграмівна, тел. (095) 906 89 56.
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Покупцем та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
- готівкою в нашій торговій точці при поверненні та огляді поверненного товару.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення покупцем товару неналежної якості, покупець може здійснити повернення товару проінформувавши по контактному номеру телефону (050) 333 77 40 бо по каналу директ на офіційній сторінці в Instagram two_moms_ (https://www.instagram.com/two_moms_/) про бажання заміни або повернення товару.
При виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, покупець може запросити заміну товару або повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару покупцем, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram по номеру телефону зазначеному на сайті.
Повернення товарів неналежної якості здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці за адресою: 65062, м.Одеса, пл. 10-го квітня, 1, офіс 4.
Нова пошта: м. Одеса, Відділення №118, просп.-
Шевченка 27. Отримувач Любошець Діана Ваграмівна, тел. (095) 906 89 56.
Повернення коштів відбувається за домовленістю між покупцем та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
- готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Серед запропонованих на цьому сайті, до вказаних товарів, що не підлягають поверненню відносяться піжами, що є натільною білизною в розумінні законодавства.